Whitney port


Whitney Ports underbara vårkollektion. Jag är fullkomligt kär. Kan visa er min absoluta favorit ut kollektionen senare. Men som alla vet är jag inte sådär flickig och somrig så jag föll ännu hårdare för hennes höstkollektion som nu är uppe på hennes hemsida. Hennes sinne för stil är fasen obeskrivligt.

Ikväll har jag varit på en nyöppnad restaurang bara ett par kvarter härifrån, en sportbar/restaurang. Killarna kollade på baseball och basket medan jag njöt av musik. De hade förbannat bra musik där verkligen. Underbara Jason Mraz ft. Colbie med Lucky spelade de en extra gång bara för mig och min nya favorit That's not my name. Jag har verkligen börjat uppskatta musik mer igen, när jag var yngre hade jag alltid högsta volym på stereon men de senaste åren har jag njutit av tystnaden. Jag gillar när det är tyst. Men, jag är riktigt glad att jag har fått tillbaka musikintresset igen. All härlig musik med alla underbara minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0