090522


Vilken underbar kväll jag har haft. Vi skippade invigningen och mötte upp fina Phyllisia (spana in den här härliga musikvideon som hon nyss har gjort) och hennes man nere i Miami och drog vidare till klubben Sobe live som hennes skivbolag ägde. Jag har aldrig varit på en klubb som ens är i närheten av det stället och jag är rätt säker att de aldrig har haft en vit tjej där innan heller. Jag kände mig som en fågel i bur som alla kollade på. Men iallafall, klubben var fet. Phyllisia är skivbolagets nyaste sångare så de gav henne allt hon pekade på och vi satt med en massa South beach kändisar som Boss Rick Ross och andra sångare och basketbollspelare. Vid fyra när fötterna gav upp efter all dans (låt oss bara säga att det krävs lite mer för våra vita små rumpor att shaka så jag hade rätt ont i fötterna efter fyra timmars dans). Vi brummade hem i N:s coola Jaguar och somnade direkt.

Kommentarer
Postat av: LoEm

Em!

Vill du med mig på bio på måndag?

The Proposal heter filmen, och den har inte premiär förrän i Juni egentligen.

men jag har fått det gratis, det är begränsat med platser, så vill du? Isf bokar jag två platser till dig och mig. Vill du ha med någon mer ?

Det är klockan 21.00 på måndag 25 maj...



2009-05-22 @ 18:01:50
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0