Creapy people

Minns ni (mina gamla läsare) alla spännande och obehagliga bussturer jag har varit på här. "Lätt" påverkade män som frågar om de får jaga en runt kvarteret och Lejonkungens vän apan (mannen som påminde om den där apan och hade likadan "käpp" och allt. Allt det där verkade iallafall jag ha glömt idag när jag fick den brillianta idén att ta min fina cruiser till bussterminalen och åka iväg någonstans.

Men idag satt jag inte brevid Lejonkungensvän (som faktiskt var mer cool än obehaglig) utan brevid en man som kom in med två gipsade ben, ett järnrör längs med ryggraden med vajrar runt överkroppen. Men värst var när han började vagga åt sidorna och stötte till mig hela tiden, jag vill helst inte ha hans illaluktande kropp mot min tack. Jag lyckades ta mig ut till gången och stod resten av den en timmes långa resan. Härligt.

Vägen tillbaka hade jag en man som flåsade mig i nackan (precis som asiaten bakom mig på flyget och andades mig i nacken och höll händerna på mitt nackstöd så han händer hamnade i mitt hår) och sa att jag hade fina ben. Creapy. Jag har nog råkat ut för alla läskiga män i världen under den här resan.


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha klåter inte som de trevligaste resorna kanske ;D

2009-05-09 @ 11:21:09
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha herregud, vilka obehagliga typer :p

2009-05-10 @ 16:18:21
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0