09.05.05

Nu kör vi igång på riktigt tycker jag. Vi börjar med en lista om mig;

Hur många gånger har du varit kär? En

Favoritgodis: Salt och surt

Coolaste stad du har besökt: Las Vegas

Action eller Skräck? Action

När fick du din första kyss: När jag var alldeles för ung, jag och en vän hade bara hört rykten om hur det gick till och träffades en kväll uppe på gatan för att prova. Hemskt minne, killen var en jäkla salivmaskin.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Killtjusaren och försökte alltid vara "cool" men pluggade flitigt också

Vad är du beroende av? Jag har ett bikini-beroende, jag vill alltid ha nya

Dagens roligaste händelse: Vaknade nyss så inget har hänt än, men den underbara feta amerikansa frukosten jag precis gjort iordning kanske.

Dagens tråkigaste händelse: Inget än och jag hoppas at det håller i sig så.

Dagens humör: Glad och förväntansfull

Vilka tv-program följer du? Allvarligt, ska jag rabbla alla? OTH, The Hills, The City, Entourage, Gossip Girl, Greys anatomy, Wedding Planner...

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag vet vad jag vill när det gäller det mesta

Vad gillar du minst? Att jag är sämst på att slutföra grejer.

Vad är det bästa du vet? Sushi kanske

Har du något motto? Fokusera på det positiva

Vad ångrar du? Mycket. Jag är en person som lätt ångrar mig jämt, och jag är bäst på att älta och ätla allt jag ångrar hela tiden.

Vad önskar du? Att jag hann åka till New York innan jag ska åka hem.

Vad klarar du inte dig utan? Min laptop, vänner och familjen.

Vad gör du helst en vardag? En shoppingtur eller chilla vid stranden.

Vad gör du helst en lördagskväll? God middag med vännerna.

Vad har du mest av i din garderob? Skor eller bikinis

Drömjobb? Bröllopskoordinator

Kommentarer
Postat av: Jessica 12 år

Kolla in min blogg ;)

2009-05-05 @ 20:00:17
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/
Postat av: Josse

damn it.. tell me.

vad har hänt. är det någon granne? hiih.blir ju nyfiken nu..

söndagen är jag förhoppningsvis ledig ja. anna fyller ju år men ska fira på lördag. wooho. inte långt kvar ju!

2009-05-05 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0