Paus


Jag har en kvälls paus från allting och alla här. Jag behöver det för att få ordning på alla mina tankar och för att inte gå sönder näst nästa lördag. I min lila mysdress med glassburken i knät spanar jag in nya sköna amerikanska modebloggar.

Den här sköningen kommer ifrån Kenneth Cappellos blogg och får mig att bli farligt lockad att skaffa en till diskret tatuering som den hon har på överarmen. Jag är svag för tatueringar i skrivstil, jag tycker de är så eleganta. Jag vill ha en nedanför/brevid höger bröstet Megan Fox style men där på revbenen lär det göra riktigt ont. Jag har redan gjort en spontan tatuering så den här gången ska jag se till att tänka igenom det rejält innan. Men känner jag samma till hösten slår jag lätt till. Sommaren med EN ny tatuering är pain tillräckligt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har en tatuering under mitt vänstra bröst, en text i fin skrivstil. Det står Cámera Obscura - för mitt kameraintresse!

Och, jag vet inte, jag kanske är helt udda och konstig. Men jag tyckte inte att det gjorde speciellt ont - trots att det var typ, enbart revben där hon tatuerade in den... :)

2009-05-13 @ 21:00:12
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0