Skate or die


Regnet slutade så jag sprang ut för att över ett par minuter till. Men jag måste verkligen hitta ett par bättre skor för mina fina allstars blir alldeles slitna när jag drar foten längs med brädan i hoppet ("hoppet" ja, alltså om man ens kan säga att det är ett hopp jag lyckas med). Visst höll inte min skate-period så länge som tolvåring men jag hade en skate-inspirerad klädstil genom hela mellanstadiet t.o.m in i början av högstadiet så jag borde absolut ha minst ett par gamla skateskor liggandes i källaren. Annars borde jag åtminstonde ha ett par reebok längst inne i garderoben som skulle passa bättre.

En vän tyckte att jag skulle skaffa mig en longboard och mysa runt med i sommar. Min bror vill också skaffa en nu i sommar så det är verkligen lockande, men det är stor risk att den hamnar nere i källaren som min gamla skateboard och aldrig kommer till användning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0