Sk8


Ett instruktionsklipp hur man gör en Ollie med sköna Chad Muska. Keep practicing your ollies!

Jag satt där med alla mina tomma anmälningspapper till alla utbildningarna i höst och de förblev tomma. Fet skrivkramp. Det är så svårt att lägga sin energi på att skriva bra texter till utbildningar som man inte ens vet om man vill gå. Jag har ingen anning vad jag vill göra i höst, jag vet vad jag vill i framtiden och men inte redan i höst. Press.

Iallafall, för att försöka bli av med skrivkrampen tog jag en paus och sprang jag ner i källaren hämtade min skateboard. Den har stått där och dammat i flera år nu. Jag fick den när jag var tolv år kanske och använde den en period då med mina vänner här uppe på gatan så vi åkte fram och tillbaka hela kvällarna. Jag lärde mig inga direkta tricks, bara vända i farten och lägga den uppochner på fötterna och hoppa upp på den. Sen dess har den aldrig använts så nu hämtade jag upp den och ska se till att lära mig att göra en ollie innan den slängs ner i källaren igen.

Jag youtubade ett klipp om hur man gör och ringde min kära bror för lite coachingtips över telefon innan jag hoppade ut. Försökte i en kvart och var riktigt nära ett par gånger men sen kom regnet och förstörde så jag får fortsätta en annan dag. Jag kanske måste be min bror komma och visa mig på riktigt först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0