Pink


Minns ni de här skönheterna jag har bloggat om från Zara. Jag älskar både de rosa och de blåa. Men 799:- för ett par svårmatchade högklackade går bara inte just nu. Men så var jag inne på en affär i Miami igår och fann ett par nästan likadana i svarta. Bara lite bredare klack ( =bekvämare), glansiga och för 180:- så jag slog såklart till.

Men jag vill fasen ha ett par kornblåa skor i min garderob i sommar med, men kanske inte just denna modellen då nu när jag redan har ett par. Nu är jag på jakt efter ett bar blåa pumps istället, så man kan se mina nya tatuering med. Först ska jag på jakt efter min kamera så jag kan visa mina nya svarta klackar iallafall. Ge mig en minut bara!


Kolla bara så fina de är på Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0