Ole dole doff


Ole dole doff.

Invigning för en ny klubb nere i Miami ikväll och jag vet verkligen inte om jag ska ta klackarna eller inte. Antingen en söt, svart enaxlad klänning med lågskor (kanske inte conversen direkt) eller en chill lila topp med klackar. Vill ha klänningen och jag vill ha klackarna med det blir för uppklätt tillsammans. Ah, varför ligger ni alla och sover när jag har garderobsproblem?

Jag älskar allting här, jag blir depp när jag tänker på hur mycket jag tycker om det här. Men ikväll ska jag verkligen försöka glömma de tankarna. Ni vet att jag har varit rätt nere det senaste för det har hänt mycket jobbiga grejer här men nu är jag back on track och jag ska göra allt för att behålla det så även när jag måste hem igen på lördag. Nu ska jag ner till BBQ:n igen innan vi åker ner till Miami. Uppdaterar när jag vaknar om mina fötter inte har dödat mig för jag har bestämt mig för klackarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0