No!


Nooo! Jag beställde ju ett par converse igårkväll och de har 7-10 leveransdagar men Ups och det är verkligen i sista minuten för om de är försenade hinner jag inte få dem innan jag åker. Och vad säger de när jag kommer dit om inte att de är försenade. Ska jag chansa att de hinner komma iallafall eller avboka dem, jag vet inte än.

Frukostdejten var jättemysig men ja vi håller det bara på en vänskaplig nivå så ni behöver inte bli exalterade. Men vi behöver inte gå djupare in på det. Jag blev avbruten varje tio minuter bara för jag håller på att hjälpa en vän att visa upp sin bil för eventuella köpare. Och telefonen ringer jämt. Puh. Jag har fem personen som ska kolla på den nu så jag måste gå igen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

åhh jobbigt läge. hoppas att du får dom innan du åker! Vart ska du föresten? ;D

2009-05-06 @ 20:48:53
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Elin

går de inte att köpa i affär? för hur som helst så måste de vara billigare än i Sverige ialf..

2009-05-06 @ 22:10:40
URL: http://elint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0