Jetski


Fina Gemma Ward med surfbrädan.

Woho! Jag har haft den bästaste bästa förmiddagen idag. Jag har tillbringat den ute till havs på en jetski. Fy farao vad underbart det var, jag har aldrig kört en förut men J lärde mig och vi cruisade ut till havs för att hoppa på vågorna. Jag berättade om åskan inatt och dagen efter är det alltid obeskrivliga vågor ute. Jag har säkert svalt halva havet och kan knappt blinka för ögonen svider så från allt saltvatten men det var det lätt värt. Jag har ett fett leende på mina läppar fortfarande för den var verkligen en adrenalinkick att köra jetski i det här ovädret. Vi chillade också lite i den härliga solen sm kikade fram på en öde ö här ute. Obeskrivlig förmiddag verkligen.

Nu: BBQ med fina gay-pojkarna i lägenheten ovanför. Ikväll: Party i Miami med J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0