090521

Update:
Inatt var det åska så det stod härliga till. Jag har aldrig varit med om så kraftig åska innan och en av blixtrarna slog ner i en byggnad precis jämte våran. Jag är verkligen inte rädd för åska och så men inatt låg jag faktiskt under täcket och gömde mig. Ensam i lägenheten också. Jag var fan apskraj. Jag kunde inte släppa tanken på att det inte får vara åska när jag flyger på lördag för ni minns väl mitt mardrömsflyg i åskan i våras. Jag trodde på allvar att jag skulle dö.

Åskan har lugnat ner sig nu men den ska dra förbi fram och tillbaka de närmaste dagarna. Vår sista förmiddag tillsammans idag så vi ville åka ut med en väns jetski eller ta surfbrädorna ner till stranden och bara njuta. Men med åskan på andra sidan stan är vi osäkra om det är en bra idé. När det har blåst upp såhär hela natten så är vågorna enorma så det är perfekt för att sura eller hoppa på vågorna med jetskin. Om åskan bara flyttar sig en anning mer västerut så vågar vi oss ut. Nu är det bara att vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0