090510


Ups är bäst! Jag bad dem att skynda sig med skorna så mycket de bara kunde och dagen efter så var de här med dem. Yes!

Förra inlägget blev lite hastigt så tänkte förklara mig lite bättre. I lördags blev hon jag bor med uppsagd och bestämde sig för att flytta vidare till Kalifornien. Hon lämnar inte lägenheten förrän sista maj så jag får självklart bo kvar tills jag åker hem om jag vill. Samma kväll var jag ute och träffade ett nytt gäng som jag partade med den kvällen och har umgåtts med sen dess. De har takvåningen på ett hotell här i närheten och nu när vi ändå alltid umgås så har de sagt att jag kan stanna med dem tills de åker tillbaka till L.A på söndag. Vännen jag delar med lägenheten här vill ha lite tid för sig själv och tänka ut vad hon ska göra så jag bor nu på hotellet i ett par dar iallafall. Att sova i en stor mjuk hotellsäng är bra mycket bättre än min bäddsoffa i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, hotell är ju verkligen aldrig fel! vad kul det låter som att du har det :)

2009-05-11 @ 15:45:37
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt låter d :D men man blir ju lite nyfiken som sagt.. vad det är för kille hehe.

2009-05-11 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0