090508


Gemma Ward är min favoritmodell. Jag gillar verkligen hennes look.

Känns som jag varit ute och festat inatt men sa är det verkligen inte. Vännerna överraskade mig elva igarkväll och sa till mig att göra mig iordning för att vi skulle ga ut. Jag hade svart att tagga om sa sent men jag började göra mig iordning och lovade att möta dem där senare. Jerome har lägenheten ovanför mig och fick den brillianta idén att skicka ner peppande lappar under förfesten. Vi ska knyta fast ett rep med en korg i hans balkong sa vi kan skicka hemliga lappar till varan i fortsättningen, för när vi ropar till varann hör hela byggnad. Iallafall sa minns jag inte mer, jag somnade innan jag ens hade gjort mig iordning. Ops. Ha en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Gemma är så himla söt

2009-05-10 @ 11:18:27
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0